reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ingemar Schmiedt

Ingemar Schmiedt

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekto, kto chce vždy to, čo nemôže mať... Takže rovnaký ako všetci ostatní.Mám rád kamošky a kamošov, priateľky a priateľov, Citrus, film Vanilla Sky a mnoho iných vecí...Nemám rád kravaty, čakanie a mnoho iných vecí... Zoznam autorových rubrík:  HotelTechnológieSúkromnéNezaradené

reklama

Hotel

Najšťastnejší človek na svete

Ingemar Schmiedt

Najšťastnejší človek na svete

Cez telefón som prebral rezerváciu na jednotku izbu na dnes večer. Podľa prízvuku som zistil, že volajúci je Američan a preto som ho zabookoval do jednej z našich najlepších izieb. Ešte som netušil, že som práve rezervoval izbu pre Najšťastnejšieho človeka na svete...

  • 20. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 170x
  • 5
Národnosti spoza recepčného pultu

Ingemar Schmiedt

Národnosti spoza recepčného pultu

Už takmer rok pracujem ako recepčný v jednom malom hoteli v centre Londýna. Za ten čas som sa stretol s mnohými ľuďmi z rôznych krajín. Niektorí su slušní, niektorí sú arogantní, niektorí by sa chceli rozprávať celý večer, z niektorých okrem yes/no nevyjde nič. V tomto článku skúsim opísať typických predstaviteľov krajín, ktorí do nášho hotela prichádzajú najčastejšie. Samozrejme, nemožno všetkých ľudí z jednej krajiny hádzať do jedného vreca, ale drvivá väčšina má určité spoločné znaky.

  • 13. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 016x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu